Hoezo Welkoop in heino?
Welkoop verkozen tot Beste Tuin- en Dierenspeciaalzaak
Welkoop heeft de prijs voor Beste Winkelketen van Nederland 2017-2018 in de categorieën Tuin- én Dierenspeciaalzaken gewonnen. Uit het jaarlijkse onafhankelijke consumentenonderzoek ‘ABN AMRO Beste Winkelketen van Nederland’ kwam Welkoop wederom als winnaar uit de bus. Aan deze prijs ligt een groot consumentenonderzoek ten grondslag. Hierbij beoordelen consumenten hun favoriete winkelketens op aspecten als prijs, service en assortiment. Hiermee is Beste Winkelketen van Nederland de grootste consumentenverkiezing van Nederland. Maar liefst 400.000 consumenten hebben hun stem uitgebracht.
‘Trots op de hoge waardering van onze klanten’
‘Voor het 4e jaar op rij winnen we de prijs van Beste Dierenspeciaalzaak en voor het 3e jaar op rij de prijs van Beste Tuinspeciaalzaak’, aldus André Lobbert van Welkoop Heino. ‘Welkoop slaagt er daarmee duidelijk in het verschil te maken. Klanten kunnen terecht in toegankelijke winkels met onze deskundige en gemotiveerde medewerkers. In onze winkels spelen we in op de groeiende behoefte van klanten aan informatie en inspiratie via workshops. Bijvoorbeeld voor het onderhoud van het gazon of het houden van kippen. Deze workshops zijn steevast snel volgeboekt. Daarnaast kan onze klant op onze website 24/7 terecht voor inspiratie, voorraadinformatie of om een product online te bestellen. Dat wordt enorm gewaardeerd en daar zijn we erg trots op’.
Beestje blij, baasje blij
‘Het winnen van de prijzen voor Beste Tuin- en Dierenspeciaalzaak maakt ons trots, maar ook blij. Dat is ook het motto van de promotie die Welkoop gestart is vanwege Dierendag. De komende weken tot Dierendag krijgt elke klant een zakje met zogenaamde Blije Dieren. Dat zijn dierenmaskertjes waar je leuke foto’s mee kunt maken om ze te delen op Facebook, Instagram of Twitter. Bij Welkoop dus overal blije gezichten’, zegt een blije André Lobbert.
Over